Korte stop in Sydney

Zo hoor je weken niets van ze, en zo drie keer achter elkaar! Aangezien we zo lekker op dreef zijn willen we jullie de foto's van Sydney niet onthouden. In deze fantastische stad hebben we vijf dagen doorgebracht en zoals jullie kunnen zien waren we erg onder de indruk van het Opera House.

zie foto's Sydney

Op dit moment zijn we lekker aan het touren met onze eigen mini camper door Nieuw Zeeland. Hieronder alvast een voorproefje voor het aankomende verhaal (wees gerust, dit zal nog wel even duren)

Antje

Heeej! Stelletje hippies! Ziet er goed uit:-). En jullie hoeven ons niet te sparen hoor, keep the good stories coming! xxxx

Kim en Ilse

Hey special flirts!!

Wat een spanning, wat een bruine kleur hebben jullie en wat een jaloezie hebben wij ;)

Ik ben van het begin af aan jullie verhalen aan het lezen.
Nu moesten wij gewoon even wat kwijt.
Wat ontzettend gaaf en stoer.

We misten jullie wel bij flirtation.
Hebben weer viptickets vanzelf. 23 april gaan we weer los in de Pannama.

Keep writing stories, wij zitten voor de computer te wachten!

Heel veel plezier nog en geef elkaar een knuffel van ons hier in heerhugowaard.

Groetjes Kim en Ilse

Nicole

Heel gaaf allemaal. Sorry nogmaals dat de skype niet door kon gaan. Hoop op herkansing!!!

xxx

Melanie

Geweldige Camper!!! Have Fun

xx

gonny

hoi Angela en Claudia

hebben jullie het nog maar jullie zin?
ik hoorde vanmorgen van je moeder dat jullie even heerlijk aan het relaxen zijn op een mooi klein eilandje .dat is ook even lekker.
hier gaat alles zijn gangetje en we hebben ook prachtig weer .
goede reis naar jullie volgende stop