Koh Phi Phi - Actief

Dachten we helemaal te relaxen op Koh Phi Phi, moesten we toch nog de nodige inspanningen verrichten; Helemaal naar ons hotel lopen omdat er geen wegen, en dus geen vervoersmiddelen op dit eiland zijn. Dit betekende dat we welgeteld IEDERE DAG zo'n 200 meter naar het strand moesten lopen (en dat soms 6x per dag!!) Daarnaast moesten we om de douche te bereiken helemaal de gang op.

Koh Phi Phi bestond hoofdzakelijk uit touristen, dronken touristen die midden in de nacht een tattoo lieten zetten en laveloos op het strand lagen met een bucket op hun hoofd.

Bovendien hadden al die touristen daar nog nooit zulke reuzinnen gezien want ze (voornamelijk mannen -heel gek-) wilden continue met ons op de foto. (heh, weer geen rust)

De vervelendste dag was toch we dat we de hele middag op een prive boot moesten doorbrengen die ons alle witte stranden, enorme rotspartijen, snorkel plekken en de zonsondergang liet zien. Gelukkig hadden we aangenaam gezelschap van onze nieuwe Australische vrienden; Andrew, Mike, Kate en John.

Voor foto's, klik hier.

Groet ons!

Jan W.

Als ik verslag zo lees ,lijkt het wel op werken wat jullie allemaal moeten doen om de dag door te brengen .genieten jullie maar lekker van zulke werkdagen ... veel plezier ,groeten uit Sluis Zeeuws- Vlaanderen

Roel de J.

Hey meiden,
Echt ontzettend vervelend al dat gewerk en die inspannende activiteiten als ik dit zo lees ;). Goed dat je weer helemaal opgeknapt bent Angela! Wat een geweldige verhalen van jullie! Een genot om te lezen laat staan om mee te maken. Geniet ervan!
Groetjes en een dikke kus uit Tilburg.

Linda

Het leven als een backpacker is gewoon behoorlijk zwaar!!!

nicole

Vervelend ......... heeeeeel vervelend.........
Ik leef met jullie mee!

Anke

Aaah ik vind het allemaal zo vervelend voor jullie! Lastig hoor met zo'n boot langs witte stranden varen en je dagen doorbrengen op het strand!
Enjoy ;) X X X

paul en marja weisz blanchetta

Hallo Claudia, alvast van harte gefeliciteerd met je
verjaardag a.s.woensdag ,leuke dag gewenst maar
dat zal wel lukken wat een geweldige reis maken jullie
Jullie gaan naar de mooiste plekjes op deze wereld.
Nog heel veel plezier en de groetjes van Paul en Marja

Anne-Marie

Het gaat allemaal wel lukken, denk ik??? Het ziet er allemaal zeer plezant uit....Jullie staan er kleurig op meiden. Leuk te zien dat julllie het naar jullie zin hebben en weer nieuwe peopletjes ontmoeten. Veel plezier !!! XX

Hillie

Heeeerlijk! Zo jaloers!
vergeet niet zoveel mogelijk massages te nemen als mogelijk, die gaan jullie nog missen straks!

geniet!

lfs Hil

Melanie

Hey Meiden,

Zo te lezen valt het allemaal niet mee ;-) Vooral erg vervelend om langs al die witte stranden te gaan, ik leef met jullie mee. Geniet lekker en Ans goed om je zo heerlijk in de zon te zien i.p.v. in een ziekenhuis...

Geniet lekker meiden!

Liefs van Mel

Lucy

Ik ben best wel jaloers op jullie :). Zitten wij hier in de sneeuw, zonder zonnetje, rond het vriespunt. Liggen jullie heerlijk in de zon te genieten! Zonder gekheid, ik ben blij voor jullie dat het goed gaat en dat jullie zoveel nieuwe vrienden maken. Super! Fijne voortzetting.

gonny

hallo meiden
ik ben blij dat jullie er weer van kunnen genieten en zo bij komen van alles veel plezier verder.

groetjes gonny

Anja

Hey Claudia,Gefeliciteerd met je verjaardag!

Een prachtige dag en genieten jullie van de spannende Mekong-Delta-Tour .
We zijn benieuwd naar jullie verhalen en Foto`s.
Veel liefs uit het koude Ilpendam .Jan, Anja en Thajan.

olaf

Zoo dat is wel afzien!
Misschien kunnen jullie ergens daar een stappenteller op de kop tikken?
Van harte gefeliciteerd trouwens claudia

ciao x olaf

oma Engel

Lieve Claudia
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
maak er samen een gezellige dag van.
Jullie zitten lekker in de warmte , wij in de kou.
geniet van jullie reis. Groetjes voor jullie allebei.
oma Engel

Danielle

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! We zijn jaloers op je dat je het op zo'n warm plekje kan vieren, hier is het ijzig koud! Fijne dag!! xx Danielle, Ab, Britt & Danique

Steve

He Claudia,HieperdepiepHOERA!!vanuit kho chang!
Fijn om te horen hoe jullie t hebben in Vietnam,geniet van je geboortedag,met de setting zal het in ieder geval wel lukken,Gefeliciteerd!!!

Lucy

Hoi dames, ik had het er met Nicky gister nog over dat we al een tijdje niets meer van jullie hebben gehoord en ja hoor : gisteravond werden we rijkelijk beloond met prachtige reisverhalen en foto's. Wat prachtig allemaal. Veel plezier in Nieuw Zeeland! Dikke knuffels en liefs uit Heerhugowaard