Koh Tao en de duikkneuzen

Jullie lezen het goed; 'duikkneuzen'! Want ons duikavontuur is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen.
Laten we zeggen dat we niet voor duiken gemaakt zijn. Ik haakte na duik 1 al af, aangezien ik niet kon wennen aan het ademen via de mond, m'n tenen constant voelde alsof ze in de knoop zaten en ik het gewoon niet plezierig vond onder water. Angela daaren tegen voelde zich als een vis in het water. Helaas ging het bij haar 3e duik flink mis. Op 18 meter diepte is ze eventjes flauwgevallen. Ondanks dat ze de duik wel verder heeft afgemaakt is ze 's avonds niet lekker geworden wat geresulteerd heeft in het feit dat ze nu in het ziekenhuis op Koh Samui ligt.

Hier is ze geholpen van de decompressieziekte af te komen. Na twee nachten in het beste ziekenhuis van Thailand (en op de mooiste kamer so far) gaat het gelukkig steeds beter met haar. Wanneer ze hier weg mag is nog onduidelijk, maar het ziet er positief uit.
Gelukkig kan ik op dezelfde kamer van dit 5-sterren resort verblijven en meegenieten van de roomservice, airco, uitzicht op het paradijs, flatscreen met filmkanaal, prive badkamer en elke dag schone handdoeken.


Laten we met z'n allen hopen dat Angela weer snel op de been is.
En we weer veilig terug kunnen naar onze gedeelde badkamers, klamme slaapkamers, kakkerlakken en harde bedden.

Wish you the best..

Claudia

Reacties

Reacties

Wouter

Zo, dat is inderdaad niet zoals jullie het gepland hebben geloof ik. Ik hoop dat Angela er snel bovenop is, zorg maar goed voor haar en geniet van de schone handdoeken.

X Wouter

Royp

Ai, dat is erg vervelend. Dan kan je toch beter in gedeelde kamers, klamme badkamers met harde kakkerlakken zitten ;). Zorg je wel een beetje goed voor haar? Want jullie moeten nog even.

Groeten,
Roy

Jan W

Gelukkig is het goed afgelopen , Marga de kapster heeft een extra pot grijsdekkende verf voor mij in huis genomen . Duiken is van de baan , andere gevaarlijke sporten adviseer te mijden , anders zit ik elke week bij de kapper .Sterkte met het herstel en probeer wat rust in te bouwen ..

Leendert Wals

Dat duiken is natuurlijk prachtig maar ,maar!!!
Angela een goed herstel toegewenst

Nicole

ben blij dat ik jullie even heb gesproken.

Geniet van de mooie kamer en het uitzicht en hoop dat jullie weer snel verder kunnen.

xxx

gonny beuving

hallo meiden,dit was echt schrikken zeg.zo als het er nu uit ziet komt alles weer goed.nu eerst maar eens echt uitrusten en dan verder op avontuur en geen gekke dingen meer hoor .Claudia als hulpverpleegster ben je toppie.

groetjes gonny

gonny beuving

de extra Foto's voor jullie zijn voor jullie ,inplaats van een bloemetje voor de schrik gonny

roxanne

Nouw het ziet er wel allemaal prachtig uit! Zelfs die ziekenhuiskamer! Gelukkig met mooi uitzicht idd! Drink maar niet uit de mini-bar daar!?

Hopelijk kunnen jullie snel terug naar de kakkerlakkers! En verder met jullie trip! Beterschap Angela!

KUS xx

Pia

Nou "duikkneuzen" willen jullie ons niet meer zo laten schrikken. Jan grijze haren! Anja en Thajan in de stress en wij met knikkende knieën. Snel weer beter worden en de reis vervolgen.

Sterkte en de groetjes Pia

Hillie

Jeetje! Wat heftig zeg... Gelukkig gaat het nu de goede kant op en is Angela in goede handen...
Jammer dat jullie niet wat langer van Koh Tao hebben kunnen genieten, ik vond het er prachtig! Ik herken ook veel op jullie foto's van Bangkok en Koh Tao.. Gelukkig heeft Thailand nog veel meer prachtige eilandjes die jullie hopelijk snel kunnen gaan bezoeken.
Geef Angela maar een dikke beterschapsknuffel en voor jou natuurlijk ook sterkte. Lijkt me niet zo gezellig zonder Angela op het strand.... Hopelijk kunnen jullie snel weer samen op pad!

Veel lfs Hil

Niels - Quest

Hé Miss Q,

Dat hadden we niet afgesproken! Gewoon met een witte haai op de foto is genoeg, niet aan de knopjes van je duikfles draaien! Heel veel beterschap en veel plezier verder!
Grtjs Niels

Anton

Beterschap Angela!!
Gelukkig gaat het de goede kant weer op!
Let goed op elkaar.

groetjes,
Anton

mark 1 of 2

Angela laat dit kleine dingetje je niet tegen houden he om je super reis af te maken. beterschap. Ik kijk uit naar jullie reisverhalen.

Kus mark

Melanie

Hey meiden,

Dat is even schrikken! Ik heb eerst de foto's bekeken en zie mn nicht daar in een ziekhuis bed liggen???!!!
Snel het verhaal gelezen..... duiken dus.....

Veel beterschap gewenst en doe voorzichtig....

Liefs van Mel

Anne-Marie

Lieve Angela, ZO! jij laat me even schrikken. Het is natuurlijk een uitdaging om al het moois onder water te zien maarrrrrrrr...... Hoop dat dat je weer snel opknapt, zodat jullie je reis weer kunnen voortzetten. En please, please ,please voorzichtig meiden!!!!! Fijn dat jullie elkaar zo kunnen steunen. Kijk weer uit naar het volgende...

Liefs Anne-Marie

Anna

Jeetje wat naar zeg voor angela! Hoop dat ze er snel weer boven op is en dat jullie verder kunnen met jullie avontuur.

Liefs, Anna

Guido

Och, zit ik eerst grapjes te maken over dat infuus... blijkt het nog echt zo te zijn ook...

Dikke beterschap, Angelica! :)

Lilian

Hey meiden,


Heel veel sterkte! Als jullie nog medische info willen mail me gerust... dan vraag k wel wat adviezen. Hoop dat t snel beter gaat ang!

Liefs

ps letten jullie goed op wat voor materiaal er gebruikt wordt als ze gaan bloedprikken /iets dergelijks... ( dat er nog dopjes op de naalden zitten voor ze prikken etc. heb geem idee hoe de kwaliteit van t ziekenhuis daar is maar beter het zekere voor het onzekere ;)

Joke

Lieve Claudia, dat was schrikken. Ik hoop dat Angela er weer snel boven op komt en jullie je reis weer kunnen voortzetten. Beterschap.

Liefs Joke.

Lilian

Zie nu de foto's pas van het ziekenhuis, zal wel goedkomen denk ik :D. Veel liefs

xxxx

Lucy

Ik dacht vanavond: even kijken wat Claudia & Angela voor avonturen meegemaakt hebben de afgelopen dagen! Wat een spannende belevenissen zeg. Ik hoop dat Angela weer spoedig het ziekenhuis uit mag. Een geluk bij een ongeluk Claudia, dat je daar ook mag verblijven. Heb je maar mooi voor elkaar! Samen zijn jullie sterk. Dat weet ik zeker! Dikke knuffel voor jullie beiden. Liefs van Lucy

menno

Is schrik ervan. Beterschap voor Angela....XXX

ps. Naar mijn mening is duiken het leukste wat er is op de wereld, en de onderwaterwereld is veel mooier dan de wereld boven het water.........jammer dat jullie ervaring anders is!! Dat ligt echt aan de duikinstructeur die jullie hadden!!

Merel

Dag meiden, hoop dat jullie het gauw weer wat leuker kunnen gaan hebben. Het duurde even voordat ik de titel snapte - ik las steeds duik neuzen. Apart. Sterkte voor jullie beiden, en je moet maar zo denken: nu kan het alleen maar leuker worden! Kus voor Angela!

Sanne

Hey meiden,

Ik schrik me rot! Hopelijk knap je snel wat op Angela! En je hoeft niet perse te duiken om wat van de onderwater wereld te zien, snorkelen is ook heel gaaf.

Beterschap.

XX Sanne

annelies van Braam

Jullie zijn amper een week weg al getreind ,gevlogen gezwommen als een duikelaar,gefietst,blijf voorlopig maar in jullie witte steriele kamer,en maar hopen dat het geen house aflevering wordt.
liefs annelies

Maarten Leijs

Hee dames,

ziet er goed uit alle verhalen en foto's. Gaaf hoor! Zou ook wel graag in dat ziekenhuis willen zitten, maar dan werken ;) Wel een zure wending, maar verder ziet het er wel echt mooi uit. Hopelijk zitten jullie snel weer tussen de kakkerlakken!

Veel plezier

Rob en Car

Jeeeeeeeetje wat een actie weer.
dat hoef je toch allemaal niet te doen om aandacht te krijgen ?? jullie zijn knap genoeg, maar ja nu weer even een beetje extra luxe is ook best prettig denk ik .
Maar goed even serieus nu . Hoe is het met ons wuufje?? gaat het weer een beetje beter? Was je met een buddy aan het duiken? Nou ja doe maar geen gevaarlijke dingen meer he en geniet van alle andere dingen.
Dikke kuzzzzzzz en knufffff s van je oom en ikke.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ook voor Claudia

Linda

Heeey nichtje en Claudia!

Hoorde het van mijn moeder! Wel schrikken zeg! Gelukkig dat het nu weer beter gaat! Kan mij bij jullie aansluiten, duiken is ook niks voor mij! Maar moet zeggen dat het snorkelen in Fiji fantastisch was!!!

Geniet ervan!

Kus Lin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!