Londen

Allereerst iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!

Wij hebben het oude jaar afgesloten in Londen. Onze laatste dagen in Europa hebben we veel gelachen, gepraat, gehuild, gezien samen met Mark en Nicky. Dit was een prachtige start vanonze wereldreis!

Inmiddels zijn we heelhuids aangekomen in Bangkok. Waar we heel stoer de eerste avond een hostel hebben genomen voor 3,50 euro p/p per nacht. Dit was inclusief douche op de gang, toilet die je door moest spoelen met een bakje water, geavanceerd koelingssysteem (waaier) en een huisgenoot genaamd Harry (de salamander).

Vandaag ons paradijsje ingeruild voor een andere hostel. Helaas, helaas, deze heeft een eigen badkamer! Maar 7 euro p/p per nacht gaan we niet te vaak doen, morgen weer een huisgenoot! :)

Verdere verhalen en foto's van Bangkok volgen nog.

We vertrekken 5 januari naar het zuiden met de trein.

Kus Angela en Claudia

Anke

Haay meiden!

De verhalen van Londen klinken goed en de foto's zien er ook erg gezellig uit. Geniet ervan in Thailand en niet te veel luxe bij de hostels he ;)

Groetjes van ons allemaal uit Woensdrecht (waar het overigens weer heeft gesneeuwd, grrrr )

X X X

menno

heerlijk om te lezen dat jullie in BKK zijn, geniet ervan en ben benieuwd naar de komende fotosessie.

Wouter

Wereldreizigers, geniet van jullie reis! Thailand en de rest Zuid Oost Azie zijn geweldig, zelfs de huisgenoten haha.

Gott nytt år vannuit Stockholm ;-)

Déhlia

Lieverds!

Ik vind jullie superstoer dat jullie de eerste nacht al low-budget zijn gegaan!! Geniet van Bangkok en veel plezier en ik denk ook succes voor de treinrit morgen!

Dikke knuffels vanuit het iets-minder-besneeuwd-dan-de-rest-van-nl-maar-wel-erg-koude-A'dam!

Melanie

Hey meiden,

Dat moet een mooie start geweest zijn van jullie wereldreis!
Ik ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen, leuke foto's!

Nicht ook sterkte voor jou!!

Liefs van Mel

Nicole

Hey!!!!!!!!

Fijn om weer van jullie te horen.
Echt goed hoor zo low! (echt wat voor mij!). Maar jullie hebben vast en zeker ontzettend moeten lachen!!
Hier is het koud en vies!!! Het regent/sneeuwt op dit moment en ik beleef gevaarlijke momenten op de fiets!

Jullie in dat prachtige, heerlijke warme land, heel veel plezier!!!!!

xxxx

gonny beuving

hallo dames

fijn dat jullie in londen zo genoten hebben en nu verder op avontuur las ik .
Angela jij gecondoleerd ,vervelend bericht als je het vliegtuig uitstapt,maar je wist dat het er aankwam.
sterkte even goed en evengoed nog veel plezier.

groetjes Gonny en de rest

Evelien

Hey meiden! Leuke foto's van Londen hoor! Heel veel plezier in Thailand. Vergeet niet een leuk Thais dier (tje) naar mij te vernoemen!

@ Angela: hartstikke bedankt voor de chocola en het kaartje! Echt super lief!

Dikke kus!

Floor

Hey girls!
Het avontuur eindelijk begonnen!! Geniet van jullie reis!!
xxFloor

Lucy

Mooie foto's van London. Fijn dat jullie goed aangekomen zijn in Bangkok. Angela gecondoleerd met het verlies van je Opa Wals. Angela & Claudia een goede voortzetting van de reis. Ik verheug me al op jullie volgend bericht. Liefs Lucy

Linda

Heeey nichtje en Claudia!!!

Geniet er maar lekker van! Ben nu op Fiji! Echt een paradijs! Gewoon fantastisch!!

Dikke kus Lin

Anne-Marie

Lieve Angela, gecondoleerd met opa Wals....we hadden het er nog over..tja potverdikkeme..toch te snel.....denk aan je, sterkte XX Anne-Marie