Goodbye Party

18 december, wat een avond!

Een avond om niet snel te vergeten. Met veel vrienden, familie, muziek, dans, drank en gezelligheid.

Bij deze willen we iedereen bedanken die aanwezig was bij dit fantastische feest!

Zonder jullie was het nooit zo'n top avond geworden.

PS. de foto's van vrijdag staan online!

Ilona

Dag nicht,
Zo te zien was het een hele leuke avond vrijdag.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Heel veel plezier met jullie reis. Have fun en kom wel weer veilig terug ;)
Dikke zoen van je nichtje.
Hou ons wel op de hoogte door veel verhalen te schrijven ;)

xxxx
Ilona Meiring

Linda

Heeey nichtje & Clau!

Een mooi afscheidsfeest was het zo te zien en nu kan het aftellen echt beginnen! Spannend hoor! Geniet er lekker van! Doen wij namelijk ook! ;p
Dikke kus Lin

Daniel

heel veel plezier en geniet er van x

marcel

ziet er goed uit! een hele fijne trip toegewenst! Angela & Claudia, het ga jullie goed!

greetz uit slippery- tilburg!

marcel

Lilian

Leuk dat ik nu jullie berichten krijg, kan ik vanuit het koude NL met een kop thee op de bank een beetje meegenieten van de zon en alle moois dat jullie gaan zien en beleven!

Nicole

Het was erg gezellig!!!
See you on monday!!!

xxx
hele fijne kerstdagen!!!

Ab,Danielle,Britt en Danique

Net de foto's bekeken zag er gezellig uit. Jammer dat we er niet bij konden zijn. We willen jullie een supermooie reis toewensen. Leuk dat we kunnen zien via deze site wat jullie allemaal beleven. Liefs van ons allemaal.

Jan & Ans

Hallo lieve nicht, wat een mooie foto van jullie tweeën. Wij komen net bij opa vandaan, waar we met de fam. koffie hebben gedronken.Kerst ligt al weer achter ons en het wordt nu echt aftellen.We wensen jullie een goede reis, veel plezier en mooie indrukken. Vergeet niks en vergeet alles! lieve groetjes.

Joke

Hallo Claudia.
Ik wil jullie een geweldige reis toewensen. Hoop dat jullie vele indrukken op doet.
Leuk dat ik kan zien via deze site wat jullie allemaal gaan beleven.
Nogmaals een hele fijne tijd en veel liefs.

Cor + Sonja

Gisteren 30 Dec. dus afscheid genomen van onze meiden. Een flink groepje "afscheidnemers" was aanwezig. We hebben nog wat gedronken, foto's gemaakt, daarna om 14.30 definitief naar de "gate", waarna om 16.30 het vliegtuig vetrok.Het "afscheid" was natuurlijk best emotioneel maar wat wil je ook. En natuurlijk gaan we jullie missen.
Na het good bye, met Anja, Jan, Sonja, Franklin,Tajan nog wat gedronken, ook een "pitcher" besteld. Wat dat is? Vraag dat maar aan Jan...
Inmiddels gehoord dat jullie in London een goed
hotel hebben, dat is dan weer mooi "meegenomen"..
Hoop dat jullie een heel fijne tijd tegemoet gaan en heel veel reisplezier..

Jan W.

Hy genieters , Londen was fun heb ik begrepen , nu zitten jullie op 11 km hoogte onderweg naar Bankok, een goede reis en veel plezier , en ik wacht op het eerste reis verslag .. gr uit het mooie Ilpendam

Pia

Angela en Claudia,

Gelikkig Nieuwjaar.

Jullie gaan een mooie reis tegemoet, geniet ervan.

Liefs van Pia

Anne-Marie

Leuk om jullie te volgen.....enjoy!!! XX

Rob en Car

Hoiiii,,

Super leuke foto's weer.
Angela , gecondoleerd met opa Wals.
Wie weet maakt hij nu wel dezelfde reis als jullie alleen beleefd hij het dan op een andere manier.
Sterkte en veel liefs van ons. x