Phnom Penh

De werknemers van Greenlake guesthouse.

Reacties

Reacties

oma en opa meiring.

Li eve Angela en Claudia,

Op de verjaardag van Pia kwam ik in gesprek met jou Vader Angela en heb ik de gegevens gekregen
om jullie te volgen op deze wereldreis.Hetzelfde doe ik ook met Linda en het is reuze interessant om alles te volgen.Zelf heb ik ca 6 jaar in de tropen doorgebracht
en heb ervaren wat je wel en niet moet doen om er gezond te (blijven). Tot dusver geniet ik van jullie,s
reisverslag.Ervalt veel te lezen en de foto,s geven de
Oosterse sfeer.Wij wensen jullie voor de komende tijd
heel veel reisplezier enal het goede.
Liefs en groetjes van Oma en Opa Meiring.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!