Reisblog van Angela

Lekker bloggen

Misschien dachten jullie eindelijk van ons af te zijn. ´We hebben nu wel genoeg blogs gelezen van die meiden.´ Slecht nieuws. Er is meer! Angela heeft maanden lang haar laptop meegesleurd en maakte daar regelmatig gebruik van. Notities, quotes, ideeën, ervaringen: alles verdween in het geheugen van haar laptop. Een deel daarvan, dat nooit op onze site is verschenen, staat nu op de site van de Telegraaf. Willen jullie meer lezen over Zuid-Amerika? Kijk deze week dan elke dag even op www.reiskrant.nl

gonny

heb net je reisverslag gelezen hoor,weer een ervaring rijker om zo voor de krant te schrijven,leuk hoor ik ga het verder volgen hoor.

groetjes

Linda

Heeey nichtje!

Leuk stukje in de reiskrant! Ben blij dat ik de winter afgelopen jaar heb overgeslagen! Had het al koud bij een temperatuur rond het vriespunt in onze Betty Boop camper! Tot zaterdag en een goede terugreis gewenst!

Dikke kus Lin

Merel

leuk hoor, ben benieuwd naar de rest van de week! liefs ...

Nicky

Hey Angela, super om te lezen, je schrijft zo lekker hoe je bent. Het leest heel makkelijk en leuk! Complimenten! Meiden nog even en dan is het zover... Liefs nicky

nicole

Hihi, ik heb beroemde vriendinnen ;-p

Nog 3 nachtjes slapen en dan..... fish an chips and a pint in londen!!!

Owja en laten we de cultuur niet vergeten!!! :)
Heb er zin in!

Xxx

anja

Hey,leuk reisverhaal .
Veel plezier bij de Opera vanavond en voor morgen een goede reis naar Londen !!
Heel veel liefs!!!!

Sonja

Hey meisjes,

Het eind is in zicht, het aftellen gaat beginnen.
Jammer voor jullie, maar geweldig voor ons.
Goede vlucht naar Londen en tot zaterdag.

Dikke kus!

Joke

Hi Claudia en Angela

Nog een laatste stukje en dan zit het erop.
Wat een fantastische tijd hebben jullie gehad het was schitterend om al jullie verhalen te lezen en van jullie foto's. Ik heb ervan genoten. Goede vlucht naar Londen en een fijne thuiskomst.

Groetjes Joke.

Ans

Dag meisjes, jammer hoor dat dat er aan die leuke verhalen nu een einde komt. Maar bedankt dat we zo een stuk met jullie mee konden reizen. We hebben er van genoten. De verhalen van Linda waren al eerder gestopt, maar ja aan alles komt een eind.
Angela wat leuk dat het met de reiskrant gelukt is, echt super.
Jan en Ans

Juan W.

Goede morgen dames

De voorbereidingen van jullie thuiskomst is in gang gezet.
Er is kaas en drop in grote verpakking ingekocht , de slager draait een kilootje verse gehakt waar wij heerlijke ballen van zullen maken.
De 8 maanden zitten er bijna op , nog twee dagen Londen en dan naar het mooie Ilpendam.
De verhalen ,de foto’s hebben een mooi beeld weergegeven van jullie belevenissen en wij hebben er van genoten .
Vandaag een goede reis naar Londen , en tot zaterdag .
Met vriendelijke groeten uit het mooie en zonovergoten Ilpendam .

Pia

Angela en Claudia,

Alle verhalen heb ik met heel veel plezier gelezen.
Ik heb genoten en ben blij dat ik in de wereld waarin
jullie waren een klein beetje mee mocht reizen.
Nog een paar dagen en dan zien we jullie weer.
Geniet er nog maar even van. Heel veel plezier nog.
En tot zaterdag, kaas drop, gehaktballen, wachten op juillie in de Fuutstraat 25.

Groetjes van Pia

Leendert

Ja,ik dacht inderdaad hier zijn we vanaf,maar nee.Leuk stukje in de Telegraaf.
Het geeft je talent nog eens aan.

Groet

Melanie

Hey nicht,

Wat een leuke stukjes in de reiskrant, erg leuk om te lezen :-)!! Het zit er nu echt bijna op voor jullie, geniet nog heel even! Tot zaterdag!

Goede terugreis gewenst.

Liefs van Mel